luni, 15 septembrie 2014

Programul Festivalului Internațional de Poezie de la Sibiu, ediția a III-a



FESTIVALUL INTERNATIONAL DE POEZIE DE LA SIBIU
Ediția a III-a, 19-21 septembrie 2014


Vineri, 19 septembrie, Librăria Humanitas „Constantin Noica”, ora 18
Deschiderea Festivalului

Florin Iaru
Stanka Hrastelj (Slovenia)
Emilian Galaicu-Păun (Republica Moldova)
Ionel Ciupureanu
Kateryna Babkina (Ucraina)
Marius Chivu
David Baker (SUA)

Sâmbătă, 20 septembrie, Librăria Humanitas „Constantin Noica”, ora 11

Arturo Sánchez (Spania)
Rita Malhotra (India)
Răzvan Țupa
Matei Hutopila
Paul Jeute (Germania)
Tara Skurtu (SUA)
Dumitru Crudu (Republica Moldova)

Sâmbătă, 20 septembrie, Librăria Humanitas „Constantin Noica”, ora 18

Vasilis Amanatidis (Grecia)
Ioana Nicolaie
Page Starzinger (SUA)
Amir Or (Israel)
Ruxandra Cesereanu
Gökcenur C. (Turcia)
Mircea Cărtărescu   

Duminică, 21 septembrie, Librăria Humanitas „Constantin Noica”, ora 11

Zona nouă. Prezentarea grupului & lecturi:
Vlad Pojoga
Cătălina Stanislav
Daniel Coman
Krista Szöcs
Sînziana Șipoș
Andrei Șerban  
Cristina Jidveianu
Ioana Vintilă
Anastasia Gavrilovici

Duminică, 21 septembrie, Welt Kultur, ora 20

Beat Bukowski. Spectacol pe texte de Charles Bukowski susținut de Claudiu Fălămaș

Închiderea Festivalului

6 comentarii:

Anonim,  27 septembrie 2014 la 15:42  

cum a fost? :) ai primit salutarile mele de la Marius?

Radu Vancu 27 septembrie 2014 la 21:49  

A fost revoltător de frumos.
Iar salutările tale, transmise prompt & corespunzător de Marius, au rimat perfect cu tot excesul ăsta de frumusețe. :)

Anonim,  23 octombrie 2014 la 00:04  

Mă scuzaţi, Vă Rog, fie-VĂ MILĂ
n-am găsit altă Cale-nici Rimă !
Acesta este mesajul CENZURAT la Contributors
„Domnule Radu Vancu,
Ceea ce este totuşi mai mult decît UIMITOR
ESTE CĂ
Şi dumneavoastră Vă jucaţi de-a dascălul cel nou al politruchiei romaneleşti
De Şcoală VECHE !
Nu-i nicio Dilemă la mijloc oricît, intelectualii „noştri” tot încearcă de 25 de ani
Să ne-o bage pe gît.
Asta nu e clasă, şi la aşa ceva nu există, „catalog”, totul fiind sub orice critică ( EUFEMISM !)
La fel şi precum aţi şi intrat într-un haloimas intelectualo-culturalo fenomenal, OBSERV,
de scrisorele deschise ele fiind LA Modă !
De cînd, unii, cer MILĂ în numele „nostru”, în numele „poporului” ?!?
ABOMINABIL !
Apropiaţi-Vă de Adevăruri şi ESENŢE, nu vă mai tot jucaţi TOXIC, cu nuanţele,
mai ales cu cele măsluite.
CURAJ !”
Vi se pare normal !
CE NOTĂ daţi acolo unde scriind STAŢI ?
Semnez : Petre GRIGORESCU

Radu Vancu 25 octombrie 2014 la 09:28  

Dragă domnule Petre Grigorescu, zău că nu mai înțeleg nimic: mă certați tot mesajul pentru că dau, pe cât mă pricep și eu, niște note; iar apoi, în final, îmi cereți... să dau note!
Apoi, sunteți supărat când pe politicieni, când pe intelectuali. Când pe Dilema, când pe „politruchie”. Oare sunt, pentru dumneavoastră, convergente? Mie mi se par dimpotrivă.
În fine, îmi spuneți c-am intrat într-un „haloimăs” de „scrisorele deschise” - din câte știu, n-am scris până acum nici una. Dar, în fine, poate mă înșel eu, grafomanul din mine ar fi în stare să-mi facă figura.
Iar când vine vorba de adevăr, vă mărturisesc că nu știu să mă apropiu de el altfel decât cu nuanțe. E o limită a mea, intelectuală & morală.
Iar pathosul dumneavoastră, oricât de greu inteligibil pentur mine, vă mărturisesc că-mi place: e el însuși o nuanță.

Toate cele bune,
semnez și eu:
Radu Vancu

Anonim,  25 octombrie 2014 la 16:14  

Interesant şi mulţumesc
Pentru răspunsul priceperii-interpretării „au premier degré”,
în răspăr-nuanţat-abil-„nuanţabil”.
Nu vă ceartă nimeni, chiar aşa a-ţi (pre)luat-o ? Ciudat ! Sensibilitate de poet, probabil.
Era o simplă Remarcă, un comentariu CENZURAT, acolo,
(dar despre care CENZURĂ, nu pomeniţi NIMIC, curajos, nici măcar aici la dumneavoastră !!!
Ce nuanţă „ciudată” !)
unde aveţi se pare impresia Libertăţii de Expresie,
pentru care vă ceream O NOTĂ , în joacă ( greu de înţeles , nu-i aşa ?!?)
Una Singură, în contextul Notelor „amuzante” în contextul POLITRUCHIEI societăţii româneşti,
deloc amuzant, în contextul „Contributors”, („ciudat !”) abominabil cenzuroid.
Dar se pare că nu aţi înţeles, pathosul-stilului-„inentiligibil”, deşi vă „amuză” plăcut. Mă bucur !
Cît despre „convergenţele” pe care nu le vedeţi, nu puteţi, sau nu doriţi, evitîndu-le,
acestea nu doar că sînt „convergente”, ci se imbrică labirintic fosforescent mefistofelic implicit,
de la facerea Noii Lumi întru Lumină, a Omului Nou puternic de sorginte revoluţionar-proletară,
întru făurirea distrugerii României, şi a locuitorilor acelor ţinuturi.
CIUDAT că nu vă apropiaţi de Adevăr plecînd de la ESENŢE,
pentru a reuşi o analiză CORECT-obiectivă-adevărată, nuanţat abia după aceea.
Eludînd ESENŢELE, nuanţele nu vă pot fi de niciun folos, decît dacă aşa aţi fost învăţat-educat-re/educat şi mai ales dacă aşa vă place, insistînd „patriotic”.
PROBLEMA nu-i una de „plăceri” ! ci de Adevăruri !

Gînduri Bune şi Plăcute,
Petre Grigorescu

Anonim,  25 octombrie 2014 la 16:33  

Fie-vă MILĂ !
Revin !
Şi din păcate iar Descopăr
Pînă şi aici, iar confirmaţi acum,
Că mai ales în RomâniaD’AZI
Unde dai şi unde crapă !
crapă evident esenţial şi-acolo unde a crăpat nuanţat deja de multe ori !
Dar ce să-i faci, de 75 de ani încoace, de 25 mai ales, tot mai des,
fiecare „clasă”,
cu „notele”, elevii şi profesorii LOR, ei, tot „Ei” !

zi bună şi plăceri elitiste,
Petre Grigorescu

Trimiteți un comentariu

Statistici

  ©Radu Vancu - Sebastian în vis - Template by Dicas Blogger.

SUS