luni, 18 noiembrie 2013

SubNord. Tineri poeți din Bistrița

Am fost anul ăsta, pe la sfârșitul lui iunie, în Bistrița.
Am văzut acolo câțiva poeți tineri, încă liceeni, extraordinar de promițători - îmi vorbise despre ei Dan Coman, care se întâlnea săptămânal cu ei, fiindu-le profesor de poezie (unul strălucitor, nu încape vorbă).
I-am mai văzut apoi, fugitiv, pe unii dintre ei la festivalul de poezie de la Bistrița, din iulie. Pe alții i-am regăsit pe Facebook (prieten ideal al poeților, Mark Zuckerberg ăsta).
Ei bine, tinerii poeți bistrițeni și-au găsit un nume de grupare  - SubNord - și și-au deschis un blog eponim.
Citiți-i - o merită cu prisosință. Poezia e, și e data asta, la Bistrița - acolo, în SubNord.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Statistici

  ©Radu Vancu - Sebastian în vis - Template by Dicas Blogger.

SUS