luni, 3 iunie 2013

Canonul.net. Un mic răspuns la o anchetă de Bogdan Coşa

Bogdan Cosa a făcut un dosar despre Canonul.net pentru revista Astra. Care, din câte înţeleg, n-a mai vrut să-l publice - şi a apărut pe TOTB.
M-a invitat să spun ce cred despre Canonul.net, am spus. Iată ce.

"La început, Canonul.net m-a amuzat – textul lui Ionuţ Chiva despre epistolarul meu şi al lui Claudiu mi s-a părut bine scris şi funny.
Apoi, după textul lui Dan Sociu despre mine, Canonul.net m-a nedumerit – spune acolo Dan cum că arivismul meu literar face din orice rahat bici. Rahatul fiind sinuciderea tatălui meu, se subînţelege. M-a nedumerit, fiindcă mi-a amintit de o propoziţie a lui Eugen Barbu, care o acuza pe Ileana Mălăncioiu că, în “Sora mea de dincolo”, a speculat un mormânt pentru a face carieră literară. Şi niciodată, dar niciodată nu l-aş fi crezut pe Dan capabil să repete gesticulaţia lui Eugen Barbu.
În fine, după ce s-a vorbit despre sinuciderea “kitschioasă” a unor congeneri, m-am edificat – şi Canonul.net a încetat cu totul să mă intereseze. Fiindcă nu mă poţi interesa în nici un fel când te revendici de la Eugen Ionescu, dar te comporţi mai subuman chiar decât Eugen Barbu."


http://totb.ro/e-ok-sa-faci-publice-birfele/

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Statistici

  ©Radu Vancu - Sebastian în vis - Template by Dicas Blogger.

SUS