vineri, 10 mai 2013

Premiile Zilelor de Poezie "Constantin Virgil Bănescu", ediţia a IV-a

Tocmai am primit lista finală a premianţilor Zilelor de Poezie "Constantin Virgil Bănescu", ediţia a IV-a.

Concursul, după cum se ştie, se adresează tinerilor sub 30 de ani, nedebutaţi în volum.
Juriul a fost alcătuit din Octavian Soviany (preşedinte), Rita Chirian, Diana Geacăr, Claudiu Komartin, Răzvan Ţupa şi Radu Vancu. 
În urma jurizării celor 60 de manuscrise înscrise în concurs, a rezultat următoarea ierarhie pentru primele şapte locuri (fiindcă vor fi şapte premii):

1. Amalia Cernat (IF), 402 p.
2. Georgeta Adelina Dozescu (TM), 388 p.
3. Cătălina Bălan (B), 384 p.
4. Anastasia Gavrilovici (SV), 375 p.
5. Daniel Coman (SB), 372 p.
6. Cătălina Matei (B), 365 p.
7. Bianca Gheorghiulescu (DB), 364 p.

[Uitându-mă pe listă, pe care numele sunt acum la vedere (când am jurizat nu ştiam cui aparţin poemele avute sub ochi), constat că mai sunt doi zonişti (în afară de Daniel Coman, de pe locul 5): 

- Andrei Şerban, cu 362 de puncte, primul sub linie, la doar de 2 puncte de locul 7;
- Savu Popa, cu 346 de puncte, pe locul 12. 

Ceea ce nu poate decât să mă bucure.]

Festivitatea de premiere va avea loc pe 17-18 mai, la Târgovişte.
Organizatorii vor deconta cheltuilele de transport, cazare şi masă ale celor şapte premiaţi. 
Pe care îi felicit, sunt sigur că printre ei sunt câţiva viitori debutanţi de forţă.

8 comentarii:

Vizitator,  11 mai 2013 la 17:19  

Buna ziua, puteti posta lista intreaga daca este cu putinta, multumiri in avans si o zi buna!

Radu Vancu 13 mai 2013 la 11:14  

Sigur că vă înţeleg foarte bine curiozitatea (şi o aprob), însă din păcate nu am căderea să fac publică această listă - numai organizatorul o poate face, iar nu unul dintre juraţi.

Vizitator,  13 mai 2013 la 13:44  

Am inteles, multumesc frumos oricum, eram doar curios la ce nivel ma situam :).

Unknown 13 mai 2013 la 15:59  

Bună, am o întrebare: antologia concursului se va putea procura ulterior și de prin vreo librărie, sau doar în cadrul evenimentului ?

Radu Vancu 13 mai 2013 la 16:10  

Nu ştiu, eu am fost doar membru al juriului, cel mai sigur e să întrebaţi organizatorii.
Însă tind să cred că se va găsi şi în librării.

Carucioare de copii 13 mai 2013 la 16:32  

Felicitari tuturor concurentilor!

yigru zeltil 14 mai 2013 la 20:54  

tari zonistii astia! chiar am facut cunostinta cu unul dintre ei zilele trecute... sunt curios sa aud (fiindca, recunosc, n-am fost suficient de atent) de unde a inceput povestea.

Radu Vancu 14 mai 2013 la 21:43  

Uite, Yigru, povestea începutului:

http://raduvancu.unspe.com/search?q=zona+nou%C4%83

Trimiteți un comentariu

Statistici

  ©Radu Vancu - Sebastian în vis - Template by Dicas Blogger.

SUS