miercuri, 28 noiembrie 2012

Lectură la Craiova. Vineri, alături de Dragoş Varga



































Vineri, de la 5, Dragoş Varga şi cu mine o să fim la Craiova, la "Scriitori la Tradem" - proiectul iniţiat de Nicolae Coande în colaborare cu Casa de Cultură "Traian Demetrescu" a Municipiului Craiova.
O să ne prezentăm acolo cărţile - Dragoş monografia lui exemplară despre Radu Stanca, eu monografia mea despre viaţa de familie. :)
N-am mai fost niciodată la Craiova, o să iau o piatră în gură.

1 comentarii:

Radu Vancu 29 noiembrie 2012 la 01:26  

Tudor, îmi plac energia & dinamismul de pe blogul tău, sunt însă o altă energie & o altă dinamică decât cele pe care încerc eu să le aproximez aici.
Îţi doresc, aşadar, mult succes, o să fiu atent la ce faci. :)

Trimiteți un comentariu

Statistici

  ©Radu Vancu - Sebastian în vis - Template by Dicas Blogger.

SUS