luni, 16 iulie 2012

Capricornk13 despre "Frânghia înflorită"

Capricornk13 a scris unul dintre cele mai frumoase lucruri despre "Frânghia înflorită".
Adică fraza asta:


"Mie mi-e asa de groaza de moarte, ca rareori pot face fata ideii si intelege pe cei care par sa o accepte ca atare.  Ei bine, cu cartea asta, Radu mi-a transformat-o intr-un fel de… obiect din lumea asta, pe care ai voie sa-l muti mai incolo pe raft, sa-l stergi de praf , sa-l intrebi ce mai face, sa-l bruschezi atunci cand te calca pe nervi".


Restul, pe blogul ei.
Mulţumesc, Capri.

3 comentarii:

Anonim,  16 iulie 2012 la 13:41  

Eu eram precisă c-am scris numai prostii, aşa că mă bucur mult că nu te-am supărat...
Aştept cu drag să povestiţi pe bloguri cum a fost la Bistriţa. Mi-e dor de voi!

Radu Vancu 16 iulie 2012 la 16:22  

Cum sa ma superi, dimpotriva, textul tau m-a bucurat mult.
Cat despre reactii, o sa fie mai degraba in reviste decat pe bloguri - eu am trimis un text la "Dilema veche", Dan, Marin, domnul Tarmure o sa aiba patru pagini in "Observator cultural" etc. O sa le vezi curand, ce mai. :)

deliria 17 iulie 2012 la 00:28  

a fost bine. şi e foarte frumos să mu
ţi moartea de pe un raft pe altul.

Trimiteți un comentariu

Statistici

  ©Radu Vancu - Sebastian în vis - Template by Dicas Blogger.

SUS