joi, 24 mai 2012

Lui Naum i-ar fi plăcut asta

Le vorbeam alaltăieri studenţilor despre hazardul obiectiv al suprarealiştilor. Le-am pomenit despre frumoasa carte a Simonei Popescu despre Gellu Naum, Salvarea speciei; exact când am pronunţat cuvântul salvarea, de afară s-a auzit sirena unei salvări grăbindu-se să salveze pe cineva.
Ne-am amuzat, fireşte. Peste o oră, vorbind altei grupe de studenţi despre acelaşi lucru, le-am povestit întâmplarea cu salvarea. Le spuneam: "colegii voştri de la cealaltă grupă pot să vă confirme - exact când am pronunţat sintagma 'salvarea speciei', s-a auzit ţipătul unei sirene de salvare". Ei bine, exact când am pronunţat cuvântul "salvare", prin geamul deschis s-a auzit prompt sirena salvării. Iar sala a îngheţat.
Lui Naum, cred, i-ar fi plăcut asta.  

4 comentarii:

Anonim,  24 mai 2012 la 19:30  

:) aham.

(dar mie-mi place şi cum ispăşesc sirenele, după ce omoară cu cântec, salvează cu ţipăt)

Radu Vancu 25 mai 2012 la 02:24  

Ora, orice sirenă pe limba ei piere (sau pe limba ei miere?!). :)

Chris Tanasescu 26 mai 2012 la 11:37  

Si eu cred ca i -ar fi placut, draga Radu, ca ii place, asa cum stiu ca ii place titlul "Franghia inflorita "

Radu Vancu 28 mai 2012 la 16:56  

Mulţumesc frumos, Tom, pe tine întotdeauna te cred pe cuvânt. :)

Trimiteți un comentariu

Statistici

  ©Radu Vancu - Sebastian în vis - Template by Dicas Blogger.

SUS