marți, 29 mai 2012

Lansare & lectură

Mâine, de la ora 14, la standul Cărţii Româneşti, o să vorbesc la lansarea uneia dintre cele mai frumoase cărţi de critică citite de mine în ultimii treizeci de ani. :)
E vorba despre cartea Mihaelei Ursa, Eroticon. Tratat despre ficţiunea amoroasă.
Vor mai vorbi Doina Ioanid şi Mircea Cărtărescu.

Şi tot mâine, de la 18, la Muzeul Literaturii, o să am o întâlnire (adică lectură plus discuţii) cu George Neagoe şi studenţii lui de la Literele bucureştene. Sper să fie blânzi. :)

Şi, în fine, vineri o să fie lansarea Frânghiei înflorite. Cum nu ştiu încă ora, o să revin cu amănunte.


6 comentarii:

ovidiu nimigean,  29 mai 2012 la 13:42  

program strins, iti urez sa fii in forma

Radu Vancu 29 mai 2012 la 13:59  

Mulţumesc, Ovidiu. Oare forma sferică nu e, platonician vorbind, forma perfectă? :)

Anonim,  29 mai 2012 la 20:06  

ne vedem vineri...numai sa nu fie la 18 ca n-as vrea sa aleg inntre tine si Ernst Jandl

Radu Vancu 29 mai 2012 la 23:03  

Păi, dacă lansarea mea e de la şase, înseamnă că ne vedem la Ernst J. :P

Turist 5 iunie 2012 la 22:25  

Din pacate sunt nou pe blog-ul vostru, imi puteti recomanda va rog frumos 2-3 carti cu o tenta cat mai psihologica, ceva ce nu-i de origine romaneasca.
Ceva putin dramatic...
Multumesc in avans.

Radu Vancu 6 iunie 2012 la 08:46  

Îmi pare realmente rău, cererea dumneavoastră mă depăşeşte. :)

Trimiteți un comentariu

Statistici

  ©Radu Vancu - Sebastian în vis - Template by Dicas Blogger.

SUS