miercuri, 11 aprilie 2012

Sebastian. Cuvinte de înţelepciune (V)

În dimineaţa asta:

Sebastian: Tati, trenuleţul Thomas e bun sau rău?
Eu: Ştiu eu, tu cam cum crezi că e?
Sebastian (fără şovăială): Bun.
Eu: Şi cum e mai bine să fii, bun sau rău?
Sebastian (tot fără şovăială): Bun.
Eu (emoţionat de angelismul odraslei): Şi de ce crezi tu aşa?
Sebastian (cu naturaleţea celui mai tranzacţional dintre îngeri): Dacă eşti bun, primeşti maşinuţe şi bombonele.

[Culmea e că nici măcar nu-i plac bomboanele...]

Bonus, chipul îngerului do ut des:

12 comentarii:

Dan 11 aprilie 2012 la 20:01  

mi se pare un poem foarte reusit, in stil americanesc, minunat asa cum este aranjat.

emotioneaza si il ajuta latura descriptiva din acolade .

Radu Vancu 11 aprilie 2012 la 20:08  

Într-adevăr, şi eu tind uneori să cred că Sebastian e cel mai spontan poet pe care l-am cunoscut. :)

Dan 11 aprilie 2012 la 21:18  

hârtie ceas laptop şi pernă
lucruri moarte întinse pe masa de călcat în ordine
o sticlă pătrată de spirt pe podea

aşadar putem căuta bilete spre ţara
împăratului
să pansăm roţile

dar nici El nu poate ajunge acolo fiindcă este
un râu mare cu rechini
peste care se poate trece numai cu avionul

după ce se repară cuiul şi lucrurile moi care se lipesc
sau merg încolo şi încoace.

Radu Vancu 11 aprilie 2012 la 21:29  

Lui Sebastian rechinii i se par prietenoşi. :)

deliria 13 aprilie 2012 la 11:37  

Asta datorită ţie, erve. Tu faci şi rechinii să pară prietenoşi.

Radu Vancu 13 aprilie 2012 la 14:18  

Dar tu ştii, Deliria, că îmblânzitorii de rechini n-o sfârşesc prea bine. :)

anca giura 20 aprilie 2012 la 09:06  

Radu, se vede că mori de dragul lui, al micului tău fiu. E cel mai reuşit poem al tău sau e toate poemele tale la un loc şi încă ceva pe deasupra. Până nu visezi că naşti( a doua oară!) cum mi s-a întâmplat mie azi-noapte( să visez!:)), deţii încă un oarecare control emoţional, hihihi...

Radu Vancu 20 aprilie 2012 la 23:27  

Eva, abia aştept să visez că nasc, deşi mă îngrozeşte de moarte gândul! :P

anca giura 21 aprilie 2012 la 15:58  

mda, ,,invidia de...a da naştere'' s-ar numi...:)

Nu-ţi fă griji, când se va întâmpla( să visezi asta!:)), dacă mă asculţi şi respiri corect, se termină totul cu bine, cu foarte bine chiar.:) :)

Radu Vancu 21 aprilie 2012 la 16:09  

Ştiam eu că avea dreptate cine zicea că naşterea-i 1 la sută inspiraţie şi 99 la sută respiraţie! :)

anca giura 25 aprilie 2012 la 20:58  

şi ,,un pic'' de forţă pentru expulzie, hihihi...

Radu Vancu 25 aprilie 2012 la 23:04  

Dacă mai vorbeşti aşa, leşin. :)

Trimiteți un comentariu

Statistici

  ©Radu Vancu - Sebastian în vis - Template by Dicas Blogger.

SUS