marți, 24 aprilie 2012

Lectură la Institutul Francez























Joi seara, de la ora 19, o să citesc la Institutul Francez.
După cum ştie deja tot mapamondul, Svetlana Cârstean organizează acolo un Cerc al Poeţilor Apăruţi.
Şi a decis că sunt şi eu Poet Apărut. :)
Alături de mine va fi şi dragul de Claudiu Komartin.
Versiunea franceză a poemelor mele îi aparţine lui Fanny Chartres, iar lectura galică o va face - pam-pam-param! - draga de Luiza Vasiliu.
Ne vedem joi, vorba poetului.

4 comentarii:

luiza 25 aprilie 2012 la 11:00  

mi-a plăcut pam-pam-param-ul, de-abia aştept să te citesc cu glas tare în limba franţuzească :)

Radu Vancu 25 aprilie 2012 la 12:42  

Luiza, sper să cutez să îndrăznesc să-ţi spun că n-ai pronunţat chiar bine pam-pam-param-ul - în franceză e un pic mai nazalizat... :P
Iar eu de-abia aştept să văd cum vei citi tu, prefăcându-te că le iei în serios, textele astea greoaie şi pathetice. :)

Florin Hălălău 25 aprilie 2012 la 16:29  

Fac tot posibilul să ajung...

Radu Vancu 25 aprilie 2012 la 16:32  

Florin, ştii cum spuneau scolasticii - există posibilităţi posibile şi posibilităţi imposibile. Eu sper ca a noastră să fie o banală, nespectaculoasă posibilitate posibilă - şi deci realizabilă :)

Trimiteți un comentariu

Statistici

  ©Radu Vancu - Sebastian în vis - Template by Dicas Blogger.

SUS