marți, 27 martie 2012

"Zona nouă" cu Rita Chirian şi Veronica D. Niculescu. Micuţă dare de seamă

Azi, la lectura Ritei Chirian şi a Verei Niculescu, a fost recordul de public al Zonei noi - 31 de persoane.
A fost, de asemenea, şi recordul de durată - s-a discutat de la 5 până după 8.
Şi, cum tot a fost ieri ziua de naştere a lui Mircea Ivănescu, a fost cum nu se poate mai natural că s-a încheiat cu o discuţie despre el. (Era un iubitor al cenaclurilor, am reuşit să-l aduc de câteva ori la cenaclul studenţesc Icar, din care mai făceau parte Cami, Teodora Coman, Dumitra şi Ovidiu Baron, Nicu Obogeanu - era absolut fermecător, învăţai în alea două ore mai mult decât în ani de facultate.)
Privind ce se întâmpla, am avut la un moment dat impresia că asistam la secvenţa Zona nouă. Extinderea domeniului luptei. :)
(Deşi nu luptă a fost ce s-a întâmplat în seara asta, ci literatură. Adică prietenie.)

8 comentarii:

Veronica 28 martie 2012 la 11:29  

O să comentez tot eu, deşi probabil nu se prea cade.
M-am simţit minunat cu voi, n-am cum să vă mulţumesc destul. Bineînţeles că mi-e ruşine de cât am vorbit când trebuia să tac, bineînţeles însă că îmi pare bine-bine că discuţia s-a mutat în alte zone. Noi vechi. Şi spre M.I., dar şi spre Nirvana. A fost cu totul altfel decât credeam că va fi. Aş vrea să îi cunosc mai bine pe mulţi dintre cei de aseară. Sunteţi foarte foarte foarte norocoşi.

Radu Vancu 28 martie 2012 la 13:17  

Vera, eu sper că-i vei cunoaşte tot mai bine - acum ştii drumul. :)
Iar norocul, bineînţeles, a fost şi de partea noastră! :)

M.,  28 martie 2012 la 18:27  

M-am simtit minunat aseara, chiar daca am fost o simpla spectatoare si ma bucur ca am avut sansa sa iau parte la o intalnire cu atatia oameni talentati. E foarte frumos ce faceti voi acolo!

Radu Vancu 28 martie 2012 la 20:32  

M., mulţumesc pentru cuvintele frumoase, te mai aşteptăm cu drag! :)

Unknown 28 martie 2012 la 22:34  

Am avut emoții, am crezut că Zona e minată :)
Acum răsuflu a eliberare, slavă cerului...
Printre atâția foarte-tineri pretențioși într-ale literaturii, ți se strânge inima, nu alta!

Radu Vancu 29 martie 2012 la 09:30  

Rita, am rezon să cred că şi ei erau la fel de emoţionaţi ca şi tine.
Treizeci şi una de inimi strânse irigate de sângele comun al Poeziei.
(Iar luxul de a avea inimă se pedepseşte întotdeauna cu strângerea ei. :) )

Irina B.,  30 martie 2012 la 00:28  

asta-i strategia noastră de marketing: doar la început suntem așa, ca să vă ademenim :D apoi ne dau la unii colții, la alții cornițele ;D

Radu Vancu 30 martie 2012 la 01:17  

...iar la câte unii şi colţii, şi corniţele! :)

Trimiteți un comentariu

Statistici

  ©Radu Vancu - Sebastian în vis - Template by Dicas Blogger.

SUS