miercuri, 29 februarie 2012

Sebastian. Cuvinte de înţelepciune (II)

În dimineaţa asta, pe la 8.

Sebastian: Tati, trenul electric merge cu curent?
Eu (înţelept): Da.
S.: Şi ce mai merge cu curent?
Eu (înţelept maxim): Păi, tot ce e prin casă şi are priză.
S. (după o pauză de gândire): Televizorul e electric?
Eu (Tamara Buciuceanu-Botez gen): Sigur, tati.
S.: Şi robotul de bucătărie al lu' bunica e electric?
Eu: Cum să nu, tati.
S. (implacabil de logic): Şi bunica e electrică?

(Iar biata Sarah Hall a trebuit să aştepte să facă 31 de ani ca să scrie Michelangelo Electric...)

6 comentarii:

luiza 29 februarie 2012 la 11:03  

:))) dialogul ăsa face cît toate piesele mele de bunădimineaţa la un loc.

oricum, data viitoare cînd mai vine vorba de electricitate, poţi să-i spui lui sebastian că şi literatura e electrică: http://electricliterature.com/ :)

Radu Vancu 29 februarie 2012 la 11:11  

Luiza, nu vorbi aşa despre piesele tale de bunădimineaţa, că ele îmi ţin loc de cafeaua de care m-am lăsat de vreun an! :)

Şi să ştii că, în ciuda aparenţelor, sunt un tată responsabil şi încerc să-l ţin pe Sebastian cât mai departe de literatură. :)

Radu Vancu 29 februarie 2012 la 13:12  

Mă bucur că vă place, aşa cred şi eu. :)

holicica 3 martie 2012 la 17:37  

hehehe, morning becomes electric

Radu Vancu 3 martie 2012 la 23:11  

Holicica: :))))))) Mourning becomes Electra, and morning becomes Sebastian. :)

Trimiteți un comentariu

Statistici

  ©Radu Vancu - Sebastian în vis - Template by Dicas Blogger.

SUS