miercuri, 29 februarie 2012

Măştile lui M.I. Gabriel Liiceanu în dialog cu Mircea Ivănescu








Tocmai am aflat despre apariţia la Humanitas a cărţii ăsteia: Măştile lui M.I. Gabriel Liiceanu în dialog cu Mircea Ivănescu. Detalii, aici.
Şi desigur că m-am bucurat - câtă vreme se vorbeşte despre (şi, iată, chiar cu) Mircea Ivănescu, e bine.
Sunt tare nerăbdător să am în mâini cartea asta. Şi sper că o să se discute despre ea mai mult decât despre cartea aniversară de la Paralela 45. Cumva, discreţia lui Mircea Ivănescu pare a contamina până şi cărţile omagiale despre el. Poate că iniţiativa lui Gabriel Liiceanu va fi ceva mai norocoasă. 
După cum emblematic pentru discreţia lui M.I. mi se pare amănuntul ăsta: pe pagina de prezentare a cărţii de pe site, dacă faci click pe "Mircea Ivănescu", nu e afişată nici o informaţie despre viaţa şi scrisul lui. Poetul discreţiei absolute, cum stângaci zicea cineva cândva. :) 

2 comentarii:

vasgar 1 martie 2012 la 22:55  

Chiar e o surpriza!
S-a inaltat Gabriel Liiceanu pana la o discutie cu un poet, cu un mare poet.
Curios si nerabdator sa citesc.

Radu Vancu 1 martie 2012 la 23:48  

Da, e o lume bună asta în care poezia şi filosofia mai discută. :)
Acum îmi dau seama că apare oarecum de ziua lui - în 26 martie Mircea Ivănescu face (era să zic ar fi făcut, ce eroare!) 81 de ani. Probabil că asta a şi fost intenţia editurii.

Trimiteți un comentariu

Statistici

  ©Radu Vancu - Sebastian în vis - Template by Dicas Blogger.

SUS