miercuri, 9 noiembrie 2011

Chişinău. Poze

 

Moni Stănilă, eu


Emilian Galaicu-Păun, Moni Stănilă, eu 
(la cenaclul "Republica" de la Biblioteca Naţională din Chişinău)

















Cu Carolina Vozian şi Ion Buzu, făcând autostopul spre Orheiul Vechi


Intrarea în biserica rupestră de la Orheiul Vechi














 

Treptele de la intrarea în biserică


Schitul de la Orheiul vechi (deasupra bisericii din grotă)

 Schitul de la Orhei, pe promontoriul Butuceni
(fundul fostei Mări Sarmatice)


Cu Dumitru Crudu, la atelierul de proză "Vlad Ioviţă"

6 comentarii:

Unknown 9 noiembrie 2011 la 07:11  

mai era o poză drăguţă cu tine, cu dudu şi cu bicicleta:)

Anonim,  9 noiembrie 2011 la 10:23  

diana, eu credeam ca am trimis-o pe aia cu dudu nu asta :)
tre' sa mai trimit o data sau o ia radu de pe dogmatista :P

Unknown 9 noiembrie 2011 la 10:39  

în asta se vede bine ceainicul:)) radu, dudu şi ceainicul. :D ce fel de ceai aţi băut? o să-mi mai cumpăr şi eu ceai bun la preţ decent, când ajung la chişinău...

Radu Vancu 9 noiembrie 2011 la 13:07  

Diana Iepure: Aşa e, era poza cu o bicicletă parcată sub stele. :)

Dogmatista: Păi poate chiar pe aia ai trimis-o, şi o fi ţinut poştaşul cibernetic bicicleta pentru el. Că săracul chiar are nevoie de ea. Nevoia lui e mai mare decât nevoia noastră, cum se zice la Carte. :)

hobbitul,  11 noiembrie 2011 la 09:21  

Extraordinar poemul din Euphorion, nr. 9-10, 2011, cu acel leitmotiv obsedant:
Ce-ți spune unul dintre morții tăi
cei mai dragi, cel mai iubit dintre morți,
cînd te lasă inima să-l visezi

Radu Vancu 11 noiembrie 2011 la 10:44  

:)
Vă mulţumesc mult, mi-aţi făcut ziua, săptămâna, luna, anul.

Trimiteți un comentariu

Statistici

  ©Radu Vancu - Sebastian în vis - Template by Dicas Blogger.

SUS