luni, 21 martie 2011

Joia poeţilor


















Joi, de la ora 18, la Clubul Ţăranului, în cadrul Institutului Blecher, voi citi poezie alături de Rita Chirian şi Domnica Drumea şi de poeţii suedezi Leif Holmstrand şi David Vikgren. Moderator va fi Claudiu Komartin. O să vorbim despre workshopul de anul trecut, de la Biskops Arno, şi despre experienţa traducerii reciproce.
Tot joi, de la 21, la Institutul Francez, o să citesc împreună cu Val Chimic, Iulia Militaru, Dan Coman, Sorin Gherguţ şi V. Leac.

14 comentarii:

Anonim,  23 martie 2011 la 17:25  

Oaaaaaaaa! :) Ce fain e afişul cu ancorele lansate în sus!

Radu Vancu 23 martie 2011 la 23:38  

Ana Toma e de vină :)

Chris Tanasescu 25 martie 2011 la 14:28  

Imi pare rau ca am aflat de Clubul Taranului abia dupa ce fusese; dar pot sa va zic ca am venit special de peste "balta" intr-o scurta vacanta, printre altele si ca sa vad componenta Vancu-Militaru-Leac-Coman-&-friends. a facut toti banii, ba chiar mai mult decat atat.

luiza 25 martie 2011 la 23:19  

ţi-am zis ţi-am zis ţi-am zis!
şi ai aceeaşi notă cu fratele caligraf :)
http://roblogfest.ro/competition/2011/Juriu-Profesional-Blog-cultural/

Alexandru 26 martie 2011 la 01:25  

Cred că putem să-l rugăm pe Radu să ne recite o poezie, că doar a luat premiu şi e serbare : )

fratele caligraf recunoaşte că a copiat pentru notă :)

Radu Vancu 26 martie 2011 la 21:36  

Chris Tanasescu: Tom, eu nici acum nu pot crede că eraţi chiar tu cu Raluca la Institutul Francez şi nu două holograme ale voastre. La cât sunteţi de ubicui, s-ar zice că de fapt California e cam între Piaţa Romană şi Casa Presei Libere! :)

Luiza: Mi-ai zis, şi m-am îndoit (de fapt n-am crezut o iotă, ca să fiu franc - că tot e vorba de Institutul Francez în context), şi am greşit. Aşa că-mi cer pardon. Sau, în fond, n-am greşit, că nu se cheamă c-am luat premiu, sunt al doilea sub linie, story of my life :)

Alexandru: Tu oricum vezi în poemele mele mult mai mult decât e acolo de fapt, aşa că mai bine ai recita tu unul la alegere. (Iar premiu, cum ziceam, na-m luat - eventual a doua menţiune!) :)

Chris Tanasescu 27 martie 2011 la 15:57  

:) pai ubicui la ubicuu trag :) That being said, long live Vancu & Ivanescu [iaca si hexametrul antic, dar omagial :))]

luiza 28 martie 2011 la 23:51  

radu, da la gala observator cultural ce premiu ai luat, mm?

luiza 28 martie 2011 la 23:58  

că pare a fi un premiu I :)

Alexandru 29 martie 2011 la 02:00  

Ce bine, ce mă bucur, toată ziua m-am uitat pe site la Observator cultural să văd dacă au anunţat premiile : ) Bravo, Radu! : )

Anonim,  29 martie 2011 la 17:11  

Felicităăări! :)

Veronica,  29 martie 2011 la 18:36  

Să profităm de absenţa autorului şi să-l felicităm de să-i zboare fulgii blogului-carte! Felicitări şi îmbrăţisări de peste drum!

Veronica,  29 martie 2011 la 18:37  

P.S.: Cuvînt de verificare: d e l i c i s.
Cineva stă cu ochii pe noi!

Radu Vancu 30 martie 2011 la 03:03  

Toţi: Vă mulţumesc frumos, chiar şi acum mi se pare neverosimil (adică nu că mi se pare, chiar e!).

Trimiteți un comentariu

Statistici

  ©Radu Vancu - Sebastian în vis - Template by Dicas Blogger.

SUS