marți, 4 ianuarie 2011

Nora Iuga 30

Nora Iuga, eu sunt acest lucru frumos

în balconul de peste drum
o femeie scutură un cearşaf
se face pace
se întorc păsările cu cizme de cauciuc
un detracat îşi mângâie inima
o beznă pură se volatilizează acum
peste recunoaşterile noastre
şi cel biciuit de istorie
sărută un steag
sună clopoţeii
eu sunt acest lucru frumos
pe care copilul îl va arunca
peste două minute
când întorci capul
vezi sus pe deal automobiliştii
şi tăioasa grindină
străpungând geometric parbrizul

(P.S. Nu e nici o greşeală: cine crede că Nora Iuga are peste treizeci de ani n-a înţeles încă ce e timpul.) 

2 comentarii:

Alexandru 4 ianuarie 2011 la 19:24  

Aşa e, eu cînd simt c-am ajuns un bătrîn cu mai mult de-o mie de riduri o citesc pe Nora Iuga şi simt cum mi se netezesc şi-mi dispar : ). La mulţi ani Norei Iuga!

Radu Vancu 4 ianuarie 2011 la 20:32  

:)
E o tehnică antirid atât de bună, încât uneori îmi vine să cred că ridurile au fost inventate numai ca să facă posibilă cartea Norei Iuga!

Trimiteți un comentariu

Statistici

  ©Radu Vancu - Sebastian în vis - Template by Dicas Blogger.

SUS