vineri, 12 noiembrie 2010

Lectura de sâmbăta viitoare

Iată mailul primit de la Cosmin Perţa (poetul e, cum se ştie, redactor-şef la Tracus Arte).
Îl reproduc aşa cum l-am primit, cu tot cu citatul final din H., trimis spre meditaţie cam în aceeaşi manieră în care îşi trimiteau scolasticii în epistolele lor excerpte din Sfinţii Părinţi. (E, aşadar, un mail aproape medieval & aproape olograf!)
Prin urmare, scrie Cosmin:

Sambata, 20 nov, de la ora 17.00, in groapa La Muzeu vor citi Ana Dragu, Dan Coman, Florin Partene, Vasile Leac si Radu Vancu. Muzica de Mircea Tiberian. Sumare, inexacte si pe alocuri deplasate prezentari de Cosmin Perta.

 
"Entuziasmul are mai multe grade. Incepand de la veselie, care ocupa cea mai joasa pozitie, si pana la entuziasmul comandantului de osti, care in toiul luptei mentine vie flacara geniului prin cumpatarea sa, exista o scara graduala nesfarsita. Urcarea si coborarea de-a lungul acesteia este chemarea si desfatarea poetului". Holderlin :)

9 comentarii:

zum 13 noiembrie 2010 la 00:01  

excelent! pentru o asa ocazie merita sa ma fac invizibila si sa dau o fuga pana la muzeu (am un numar limitat de invizibilizari, de-aia le pastrez numai pentru ocazii speciale. sper sa reusesc sa pun la punct aparatul ala care ma poate face invizibila oricand). altfel n-am cum sa ajung, dar daca auziti un bazait suspect in timpul lecturii sa stiti ca-s eu, iau notite sa nu uit nimic cand o sa revin la berlin ca zum in carne si oase. hm, desi si aici e o mica problema - s-ar putea, totusi, sa uit. asa ca poate imi povesteste si mie cineva cum a fost :)

Radu Vancu 13 noiembrie 2010 la 01:04  

M-ai lăsat paf, habar n-aveam că există invizibilizatoare fără reportofon.
Sau fără reminder.
Însă eram precis că eşti invizibilizatorouseriţă, prea ştii multe despre toate cele! :)

El Desdichado 13 noiembrie 2010 la 13:24  

In groapa = in Cafeneaua de la MNLR banuiesc. Aproape sigur o sa ajung si eu.:)

zum 13 noiembrie 2010 la 16:04  

exista cu reportofon si reminder?!!!! inseamna ca eu il am pe cel mai rudimentar. si se mai zice ca nemtii si tehnica... pfuai! imi trebuie neaparat unul cu reminder, chiar acum ma duc sa caut.

Radu Vancu 14 noiembrie 2010 la 16:51  

El Desdichado: Da, acolo e - vino, cel puţin patru cincimi dintre poeţii de acolo merită :)

Zum: Există, sigur că da, adică nici nu se mai fabrică fără, am impresia că ai rămas la un fel de HC95 sau Commodore al invizibilizatoarelor, zău! :)

bogdan odagescu 15 noiembrie 2010 la 16:28  

care-i cincimea care da cu virgula? dumitale?
ei ei, hai mai incet cu modestia :)

Radu Vancu 15 noiembrie 2010 la 21:06  

Ei, Bogdane, ce să fac, doar mă ştii, aşa-s eu, modest ca Macedonski :)

El Desdichado 21 noiembrie 2010 la 11:57  

Din pacate nu am ajuns, dar banuiesc ca a iesit foarte bine si fara prezenta mea in decor.
Buna asta cu ''modest ca Macedonski''. :))

Radu Vancu 22 noiembrie 2010 la 11:59  

Da, şi eu cred c-a ieşit bine, nu chiar ca o şedinţă de la "Literatorul", dar pe aproape :).(Ce-i drept, nici eu n-am avut inele cu pietre colorate pe care să le-mpart oamenilor dragi de acolo, aşa cum făca Macedonski, dar îi rog din suflet să mă creadă că, de fapt, le-am dat fiecăruia câte un cufăr plin cu giuvaericale după pofta inimii.)

Trimiteți un comentariu

Statistici

  ©Radu Vancu - Sebastian în vis - Template by Dicas Blogger.

SUS