joi, 26 august 2010

Voyages, voyages...

M-am făcut leneş, n-am mai scris aici nimic de o veşnicie. Am umblat cu Cami prin munţi (Apuseni şi Făgăraşi), am fost la concerte rock (Iron Maiden şi Serj Tankian, fostul solist al celor de la System of A Down, practic cel mai mişto concert la care am fost eu vreodată), am terminat de scris două lucruri pe care ţineam musai să le termin, am văzut din nou Bistriţa, Clujul, Târgu Mureşul cu marii mei prieteni cu tot, ce mai, mi-am făcut de cap.
Iar la noapte plec la Sofia, nu cu Orient Expressul, ci cu Word Expressul, care nu-i un tren, ci un festival de poezie despre care Claudiu Komartin mi-a vorbit exclusiv în superlative.
Ba mai mult, ca să fie totul îngrijorător de frumos, "Dilema veche" a ales unul dintre poemele citite de mine la Bistriţa pentru rubrica poemului săptămânal. Le mulţumesc frumos şi mă duc să sar într-un picior.

9 comentarii:

white noise 26 august 2010 la 15:45  

drum bun! si vezi ca asteptam cronici de la concerte plus un jurnal de calatorie :)

luiza 26 august 2010 la 16:29  

să nu cumva să mai lipseşti de pe blog atît de mult!
nu de alta, da şi-aşa sînt destul de amărîtă că n-am reuşit să ne vedem la sibiu.
drum bun :)

Alexandru 26 august 2010 la 19:13  

E vreo sansa sa-l revezi pe Ali la Istanbul? :)
Drum bun, sa fie-n Word Express ca-n Apropierea!

Radu Vancu 26 august 2010 la 22:17  

White Noise: Vai, dar cu ce te-au supărat săracii muzicieni ca să le doreşti să le scriu eu cronici la concerte? Cred că ar fi mai proaste chiar decât cronicile lui Alex. Ştefănescu despre poezie!

Luiza: Şi eu aş fi vrut să ne vedem, dacă ştiam mai din vreme (şi dacă nu-mi făceau cei de la Orange boroboaţe) ar fi fost chiar imposibil să nu ne vedem. Rămân dator.

Alexandru: Dacă i-au ieşit planurile, Ali ar trebuie să fie student la sociologie la Uppsala. Şi nu cred că-i prea dornic să calce curând în Turcia (îl interesează mai degrabă Republica Populară Kurdă, al cărei preşedinte sunt aproape sigur că va ajunge).

Toţi: Mulţumesc de urare, o să fie 26 de ore de mers cu trenul, fără cuşetă, cel mai lung drum cu trenul din viaţa mea. Însă nici nu îndrăznesc să mă lamentez, Nora Iuga face cu uşurinţa unei adolescente hiperkinetice drumuri feroviare de 36 de ore!

Bogdan 2 septembrie 2010 la 08:14  

si vor urma si alte lucruri pe care tii neaparat sa le terminini de scris, nu-i asa, Radu?

Radu Vancu 2 septembrie 2010 la 10:03  

Acum sunt gol ca o bancă devalizată, însă grafomanul din mine speră că teancurile de hârtii vor creşte iar cândva, încet-încet... :)

El Desdichado 2 septembrie 2010 la 14:08  

Succes la scris domnule Vancu, sunt cu ochii mei tristi pe dvs. ;)

Anonim,  4 septembrie 2010 la 17:59  

astept impresii de a sofia. in octombrie trag si eu o fuga pe acolo si sunt curioasa. tot cu trenul ;)

Radu Vancu 4 septembrie 2010 la 21:59  

@ El Desdichado: Mulţumesc pentru urare. (Pe de altă parte, gândul că altcineva priveşte peste umărul meu ce scriu e un excelent inhibitor!) :)

@ Miruna: Vin, vin imediat, numai să termin azi-mâine nişte restanţe.

Trimiteți un comentariu

Statistici

  ©Radu Vancu - Sebastian în vis - Template by Dicas Blogger.

SUS