sâmbătă, 3 iulie 2010

Poezia e la Bistriţa

Vă spuneam eu acum ceva vreme că Bistriţa e locul cu cei mai mulţi scriitori buni pe metrul pătrat? Vă spuneam!
Ei bine, se pare că bistriţenii au prins gustul capitalismului literar sălbatic - nu le ajunge cât capital literar autohton au, vor acumulări cât mai masive. Aşa că aduc, prin toate mijloacele care le stau la îndemână, infuzii de capital poetic român.
Au, de altfel, cinismul de a-şi afişa public programul. Aici.
Să nu spuneţi că nu v-am avertizat: Marin Mălaicu va fi un Gates + Buffet al literaturii!

11 comentarii:

white noise 4 iulie 2010 la 13:41  

ne vedem acolo! nu-i de pierdut un festival ca ăsta :)

Radu Vancu 4 iulie 2010 la 21:28  

Ne vedem normal-normal, vorba ştim noi cui! :)

luiza 5 iulie 2010 la 00:59  

atunci ne vedem bis bis :)

Radu Vancu 5 iulie 2010 la 01:06  

Normal-normal că bis-bis, toate lucrurile bune sunt două, blogerul sună întotdeauna de două ori ş.a.m.d.
Ne vedem mintenaş, aşadar, cât ai zice şaluleşarpeleIsadoreişaluleşarpeleIsadorei! :)

Anonim,  8 iulie 2010 la 17:41  

şi ce păcat că Marin Mălaicu-Hondrari nu vine şi el acolo cu infuziile proprii de capital poetic da' şi ce bine că o să aveţi Stăpîniţe şi câte şi mai câte. să veniţi cu poveşti!

Radu Vancu 8 iulie 2010 la 18:15  

Păi e cum ziceam, el numai acumulează, nu scoate nimic pe piaţă! :)
Şi o să vezi, noi o să venim cu poveşti, povestiri, amintiri, şi când o să le depănăm noi mai bine, naivi şi sentimentali, pac! o să scoată el pe piaţă, cum a mai făcut deja de două ori până acum, Povestea. A tuturor intenţiilor, a tuturor apropierilor, Povestea Capitalului Poetic, Povestea Capitală... Va da, ceara mă-sii, Povestea! :)

Anonim,  8 iulie 2010 la 18:50  

:))) ei, lăsaţi acest exerciţiu de invidie. de fapt vă şade bine aşam, de fapt "invidiile" între oameni mişto sunt pe dos decât alea între cocoşaţi sau micşti, sunt ca un fel de scurtcircuite între două (până la n) Poveşti. pac! :D

Yigru Zeltil 13 iulie 2010 la 09:27  

Ce păcat că nu pot veni decât cu spiritul la Bistriţa! E, he, dar o să mă revanşez eu la Zilele Poeziei George Vasilievici... O pasăre (papagal sau pasărea-liră?) mi-a şoptit că pe afiş o să fie şi THE Radu Vancu...

Radu Vancu 13 iulie 2010 la 23:01  

@ Ora 25: Hehehe, dar vă asigur că noi, oamenii micşti, avem nişte invidii la fel de mişto ca ale oamenilor micşto! :)

@ Yigru Zeltil: Eu n-am auzit nici un tril dinspre pasărea-liră, dar încă stau cu urechea ciulită. (Iar pe acel THE nu numai că nu-l cunosc, dar îl detest pe necunoscutelea! :) )

Anonim,  14 iulie 2010 la 00:06  

:D ddda ddda, ştiu, mă aşteptam eu la ceva de genul "şi cocoşaţii plâng câteodată".

Radu Vancu 14 iulie 2010 la 00:08  

Nu-nu, nu câteodată, cocoşaţii plâng fix la ora 25! :)

Trimiteți un comentariu

Statistici

  ©Radu Vancu - Sebastian în vis - Template by Dicas Blogger.

SUS