joi, 1 iulie 2010

A apărut "Poesis Internaţional"

A ieşit şi arată chiar bine, după cum se poate vedea în Scribd-ul de pe blogul lui Răzvan Ţupa. (Unde nu se vede şi coperta, căutaţi-o, e o poză tare duglişă cu Ion Mureşan şi Claudiu Komartin.)
Din câte pot să-mi dau seama, numărul 2 va fi şi mai mişto.
Eu zic că e o revistă de poezie comme il faut, care nu arată deloc rău pe lângă revistele occidentale de poezie deja consacrate, precum Po&sie a lui Michel Deguy, de exemplu. Dar, sigur, fiind eu cumva din casă, părerea mea nu se pune.
A voastră, însă, da.

8 comentarii:

Anonim,  1 iulie 2010 la 17:25  

am răsfoit-o o dat' şi, într-adevăr, arată foarte bine. felicitări!

Radu Vancu 1 iulie 2010 la 21:38  

@ Mihail Vakulovski: Mersi, cre'c-ar putea fi o revistă nemuritoare-n păpuşoi, ca să zic aşa :)

claudiu komartin 2 iulie 2010 la 00:27  

la nr. 2 vreau să facem un portret ca lumea al lui Cioclea, care cred că e un important poet român. un interviu cu el ar fi grozav. crezi că se poate, mihai?

Anonim,  2 iulie 2010 la 13:58  

din cîte ştiu, Cioclea nu prea acceptă interviuri,

am o cronică despre ultima lui carte, însă, dar am publicat-o la Tiuk!

interviul de cîte pagini să fie şi cînd îl vrei?

claudiu komartin 3 iulie 2010 la 12:43  

10-15 întrebări (2 pagini de revistă), cam într-o lună

Anonim,  3 iulie 2010 la 15:41  

k, încerc

Yigru Zeltil 13 iulie 2010 la 10:22  

Dacă n-aş fi răsfoit revista asta, n-aş fi aflat de cartea aceea cu Epistole exotice din Vanuatu de Hanna Bota. Mirific! Şi mi-a mai făcut plăcere să-l găsesc pe-acolo pe Vasile Vlad, constănţean ca şi mine.
La multe numere!

Trimiteți un comentariu

Statistici

  ©Radu Vancu - Sebastian în vis - Template by Dicas Blogger.

SUS